O nás
Komplexní správa nemovitostí
Naše oddělení je část provozně technického útvaru Městské bytové správy spol. s r.o. Hodonín. Naší pracovní náplní je zabezpečovat správu prodaných bytů v jednotlivých společenstvích vlastníků na základě mandátních smluv.
Personální struktura střediska
Vedoucí
518 398 528, 723 154 227
schondorf@bytovka.cz
Právník
518 398 515
hola@bytovka.cz
Technik
518 398 519, 606 648 953
hedrich@bytovka.cz
Technik
518 398 526, 606 387 498
babicek@bytovka.cz
Technik
518 398 540, 724 986 064
foltyn@bytovka.cz
Vedoucí účetní
518 398 537, 724 358 677
jaronkova@bytovka.cz
Účetní
518 398 531, 724 118 869
kralova@bytovka.cz
Účetní
518 398 534, 724 755 322
svatosova@bytovka.cz
Účetní
518 398 541, 602 552 758
zaoralkova@bytovka.cz
Účetní
518 398 535, 725 796 491
kuglikova@bytovka.cz
Účetní
518 398 540, 725 788 731
stylarkova@bytovka.cz
Účetní - PROFI
518 398 517, 607 804 188
lenka.hola@bytovka.cz
Účetní – PROFI, technik, projekce
518 398 513, 736 624 070
adamcova@bytovka.cz
Bytová družstva
518 398 535
drutarovska@bytovka.cz
Soupis činností prováděných na základě uzavřené mandátní smlouvy mezi správcem a SVJ:
- Vyhotovování předpisu fondu oprav, odměny za správu a jednotlivých služeb v domě vedených
- Vedení otápěné plochy bytu pro rozúčtování tepla
- Vedení měřičů ÚT + TUV + vody (pokud jsou v bytě)
- Vedení přehledu osob nahlášených k bydlení v bytové jednotce z důvodu rozúčtování některých služeb na osoby
- Při vlastníkem nahlášené změně počtu osob v domácnosti, přepočet záloh na služby s ohledem na nově uvedený počet osob
- Při změně vlastníka – přepis bytové jednotky na nového vlastníka – přepis placení na poště (poskytnutí informací, kde si má nový vlastník co přihlásit, např. vyřízení SIPO čísla, plynu, elektřiny, rozhlasu, televize, odpadků apod.)
- Rozúčtování jednotlivých služeb za kalendářní rok dle platných vyhlášek s ohledem na změnu vlastníků bytové jednotky (pokud je jich více, je vyúčtování zasláno každému z nich na nově uvedenou adresu)
- Hromadná úprava záloh na služby po rozúčtování s ohledem na náklady v rozúčtování a změny cenových předpisů (zdražení vodného-stočného apod.)
- Vedení skutečně zaplacených měsíčních plateb (komunikace s poštou pomocí SIPA)
- Pořizování plateb uhrazených jiným způsobem než prostřednictvím inkasní složenky, tj. na pokladně, na složenku nebo bankovním převodem
- S tříměsíčním zpožděním po obdržení neuhrazených měsíčních plateb od České pošty, jejich zaúčtování do dluhu, následné upomenutí (FO se nepenalizuje)
- Na žádost výboru společenství provádění přípravy a vyhotovování podkladů pro podání žalob na dluhy ve fondu oprav jednotlivých vlastníků bytových či nebytových jednotek
- Vedení dlužníků bytových jednotek v uvedeném domě
- Sjednávání smluv dodávek médií: a) Smlouvy o dodávce elektřiny dodávané ze sítě nízkého napětí pro společné prostory domu. b) Smlouva o dodávce vody z veřejného vodovodu a odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací
- Zajištění smluvního pojištění domu, komunikace při řešení pojistných událostí
- Zajišťování dodávky tepla
- Údržba tepelného zdroje, pravidelné prohlídky a kontroly
- Objednávání pravidelných čištění komínových těles dle platné vyhlášky
- Zajišťování pravidelné revizní prohlídky: elektroinstalace, plynoinstalace, požární a hasící techniky a hromosvodů ve společných prostorech
- Zajišťování odstranění porevizních závad vyplývajících z revizí
- Zajišťování projektové dokumentace na investice a opravy většího rozsahu
- Zajišťování cenových návrhů dodavatelů oprav a investic
- Zajišťování výběrových řízení na dodavatelské opravy a investice
- Vyřizování všech náležitostí k zahájení stavebních prací, jednání se stavebním úřadem, zajištění vyjádření od správců sítí a dotčených orgánů státní správy
- Zajišťování nutných technických a ekonomických podkladů pro zpracování podkladů pro vstup do programu Panel, vždy pro firmu, která pro společenství zajišťuje dotace z programu Panel
- Konzultování smluv uzavíraných společenstvím, upozornění výboru společenství na možná úskalí smluv
- Na žádost výboru společenství informování o legislativních změnách týkajících se společenství vlastníků a náležitostmi s tím spojenými
- Zajištění požární prevence, zpracování směrnic PO, zajištění revizí hydrantů, kontrola a doplňování hasící techniky
- Rozúčtovávání jednotlivých faktur za opravy na jednotlivé vlastníky dle spoluvlastnických podílů, dle písemné dohody členů společenství nebo dle výborem předloženého zápisu ze shromáždění společenství
- Na základě žádostí svolávání shromáždění vlastníků včetně přichystání podkladů pro snadný průběh schůze (pozvánky, prezenční listina, hlasovací tabulka)
- Provádění oprav, které jsou členy výboru nahlášeny na údržbě MěBS
- Rozúčtovávání oprav z údržby MěBS
- Archivace dokladů
- Vedení účtu fondu oprav zvlášť pro každou bytovou i nebytovou jednotku v domě
- Vyúčtování fondu oprav jednou ročně
- Na základě žádostí vlastníků předkládání aktuálních zůstatků záloh na fondu oprav v průběhu roku
- Při ročním vyúčtování fondu oprav provádění kompenzace dluhů měs. plateb ze zůstatků f.o.(pokud je jeho výše dostatečná)
- Technická evidence domu, vedení a doplňování archívu technické dokumentace
- Zajišťování 24hodinové havarijní služby pro případ havárie rozvodů vody, dodávek tepla, poruchy výtahu při níž došlo k uvíznutí osob a okamžité odstraňování těchto havarijních stavů