AKTUALITA: HAVÁRIE TEPLOVODU ULICE LESNÍ Dle informace ČEZ Teplárenská dojde z technických důvodů k přerušení dodávky tepla v lokalitě Lesní 18.12.2024, případný další posun termínu není vyloučen.
Všem odběratelům tlumočíme omluvu.

O nás

Komplexní správa nemovitostí

Naše oddělení je část provozně technického útvaru Městské bytové správy spol. s r.o. Hodonín. Naší pracovní náplní je zabezpečovat správu prodaných bytů v jednotlivých společenstvích vlastníků na základě mandátních smluv.

O nás

Personální struktura střediska

Pavel Schöndorf

Vedoucí

518 398 528, 723 154 227

schondorf@bytovka.cz

Mgr. Eva Holá

Právník

518 398 515

hola@bytovka.cz

Michal Hedrich

Technik

518 398 519, 606 648 953

hedrich@bytovka.cz

Aleš Bábíček

Technik

518 398 526, 606 387 498

babicek@bytovka.cz

Jiří Foltýn

Technik

518 398 539, 724 986 064

foltyn@bytovka.cz

Ing. Dana Jaroňková

Vedoucí účetní

518 398 537, 724 358 677

jaronkova@bytovka.cz

Jana Králová

Účetní

518 398 531, 724 118 869

kralova@bytovka.cz

Hana Svatošová

Účetní

518 398 534, 724 755 322

svatosova@bytovka.cz

Dana Zaorálková

Účetní

518 398 541, 602 552 758

zaoralkova@bytovka.cz

Iva Kuglíková

Účetní

518 398 535, 725 796 491

kuglikova@bytovka.cz

Jana Štylárková

Účetní

518 398 540, 725 788 731

stylarkova@bytovka.cz

Bc. Lenka Holá, BA

Účetní - PROFI

518 398 517, 607 804 188

lenka.hola@bytovka.cz

Zuzana Adamcová

Účetní – PROFI, technik, projekce

518 398 513, 736 624 070

adamcova@bytovka.cz

Ing. Zdeňka Drutarovská

Bytová družstva

518 398 535

drutarovska@bytovka.cz

Soupis činností prováděných na základě uzavřené mandátní smlouvy mezi správcem a SVJ:

  • Vyhotovování předpisu fondu oprav, odměny za správu a jednotlivých služeb v domě vedených
  • Vedení otápěné plochy bytu pro rozúčtování tepla
  • Vedení měřičů ÚT + TUV + vody (pokud jsou v bytě)
  • Vedení přehledu osob nahlášených k bydlení v bytové jednotce z důvodu rozúčtování některých služeb na osoby
  • Při vlastníkem nahlášené změně počtu osob v domácnosti, přepočet záloh na služby s ohledem na nově uvedený počet osob
  • Při změně vlastníka – přepis bytové jednotky na nového vlastníka – přepis placení na poště (poskytnutí informací, kde si má nový vlastník co přihlásit, např. vyřízení SIPO čísla, plynu, elektřiny, rozhlasu, televize, odpadků apod.)
  • Rozúčtování jednotlivých služeb za kalendářní rok dle platných vyhlášek s ohledem na změnu vlastníků bytové jednotky (pokud je jich více, je vyúčtování zasláno každému z nich na nově uvedenou adresu)
  • Hromadná úprava záloh na služby po rozúčtování s ohledem na náklady v rozúčtování a změny cenových předpisů (zdražení vodného-stočného apod.)
  • Vedení skutečně zaplacených měsíčních plateb (komunikace s poštou pomocí SIPA)
  • Pořizování plateb uhrazených jiným způsobem než prostřednictvím inkasní složenky, tj. na pokladně, na složenku nebo bankovním převodem
  • S tříměsíčním zpožděním po obdržení neuhrazených měsíčních plateb od České pošty, jejich zaúčtování do dluhu, následné upomenutí (FO se nepenalizuje)
  • Na žádost výboru společenství provádění přípravy a vyhotovování podkladů pro podání žalob na dluhy ve fondu oprav jednotlivých vlastníků bytových či nebytových jednotek
  • Vedení dlužníků bytových jednotek v uvedeném domě
  • Sjednávání smluv dodávek médií: a) Smlouvy o dodávce elektřiny dodávané ze sítě nízkého napětí pro společné prostory domu. b) Smlouva o dodávce vody z veřejného vodovodu a odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací
  • Zajištění smluvního pojištění domu, komunikace při řešení pojistných událostí
  • Zajišťování dodávky tepla
  • Údržba tepelného zdroje, pravidelné prohlídky a kontroly
  • Objednávání pravidelných čištění komínových těles dle platné vyhlášky
  • Zajišťování pravidelné revizní prohlídky: elektroinstalace, plynoinstalace, požární a hasící techniky a hromosvodů ve společných prostorech
  • Zajišťování odstranění porevizních závad vyplývajících z revizí
  • Zajišťování projektové dokumentace na investice a opravy většího rozsahu
  • Zajišťování cenových návrhů dodavatelů oprav a investic
  • Zajišťování výběrových řízení na dodavatelské opravy a investice
  • Vyřizování všech náležitostí k zahájení stavebních prací, jednání se stavebním úřadem, zajištění vyjádření od správců sítí a dotčených orgánů státní správy
  • Zajišťování nutných technických a ekonomických podkladů pro zpracování podkladů pro vstup do programu Panel, vždy pro firmu, která pro společenství zajišťuje dotace z programu Panel
  • Konzultování smluv uzavíraných společenstvím, upozornění výboru společenství na možná úskalí smluv
  • Na žádost výboru společenství informování o legislativních změnách týkajících se společenství vlastníků a náležitostmi s tím spojenými
  • Zajištění požární prevence, zpracování směrnic PO, zajištění revizí hydrantů, kontrola a doplňování hasící techniky
  • Rozúčtovávání jednotlivých faktur za opravy na jednotlivé vlastníky dle spoluvlastnických podílů, dle písemné dohody členů společenství nebo dle výborem předloženého zápisu ze shromáždění společenství
  • Na základě žádostí svolávání shromáždění vlastníků včetně přichystání podkladů pro snadný průběh schůze (pozvánky, prezenční listina, hlasovací tabulka)
  • Provádění oprav, které jsou členy výboru nahlášeny na údržbě MěBS
  • Rozúčtovávání oprav z údržby MěBS
  • Archivace dokladů
  • Vedení účtu fondu oprav zvlášť pro každou bytovou i nebytovou jednotku v domě
  • Vyúčtování fondu oprav jednou ročně
  • Na základě žádostí vlastníků předkládání aktuálních zůstatků záloh na fondu oprav v průběhu roku
  • Při ročním vyúčtování fondu oprav provádění kompenzace dluhů měs. plateb ze zůstatků f.o.(pokud je jeho výše dostatečná)
  • Technická evidence domu, vedení a doplňování archívu technické dokumentace
  • Zajišťování 24hodinové havarijní služby pro případ havárie rozvodů vody, dodávek tepla, poruchy výtahu při níž došlo k uvíznutí osob a okamžité odstraňování těchto havarijních stavů
Publicita Cihlářská EU