Otázky a odpovědi
Často kladené dotazy
Prodal jsem bytovou jednotku, chtěl bych ji přepsat?
Při prodeji bytové jednotky je nutné u správce přepsat vlastníka. K tomuto kroku je potřeba vyplnit tento formulář a přijít ke správci s těmito dalšími dokumenty:
- Doklad o nabytí nemovitosti – vyrozumění o provedeném vkladu, LV
- Předávací protokol se zapsanými stavy všech měřidel (voda, poměrové měřiče tepla)
- Nové spojové číslo tzv. SIPO
- Novou adresu prodávajícího pro zaslání vyúčtování služeb
Změnil jsem si otopné těleso/a v bytě?
Pokud si vlastník vymění topné těleso/a v bytě za nové a v bytě jsou instalovány poměrové měřiče tepla, je nutné vyplnit žádost o přeprogramování a tu doručit správci.
Mám si upravit zálohy na služby?
Při každé změně osob v domácnosti je vlastník povinen tuto změnu hlásit správci, protože některé poskytované služby(např. osvětlení spol. prostor, výtah) se rozúčtovávají dle nahlášených osob v domácnosti. Zálohy na služby si lze dále upravit i po vyúčtování služeb za uplynulý rok. U nedoplatků se zpravidla zálohy upravují automaticky, v případě přeplatků si úpravy záloh musí vlastník provést u správce sám.