AKTUALITA: HAVÁRIE TEPLOVODU ULICE LESNÍ Dle informace ČEZ Teplárenská dojde z technických důvodů k přerušení dodávky tepla v lokalitě Lesní 18.12.2024, případný další posun termínu není vyloučen.
Všem odběratelům tlumočíme omluvu.

Otázky a odpovědi

Často kladené dotazy

Prodal jsem bytovou jednotku, chtěl bych ji přepsat?

Při prodeji bytové jednotky je nutné u správce přepsat vlastníka. K tomuto kroku je potřeba vyplnit tento formulář a přijít ke správci s těmito dalšími dokumenty:

    - Doklad o nabytí nemovitosti – vyrozumění o provedeném vkladu, LV
    - Předávací protokol se zapsanými stavy všech měřidel (voda, poměrové měřiče tepla)
    - Nové spojové číslo tzv. SIPO
    - Novou adresu prodávajícího pro zaslání vyúčtování služeb

Změnil jsem si otopné těleso/a v bytě?

Pokud si vlastník vymění topné těleso/a v bytě za nové a v bytě jsou instalovány poměrové měřiče tepla, je nutné vyplnit žádost o přeprogramování a tu doručit správci.

Mám si upravit zálohy na služby?

Při každé změně osob v domácnosti je vlastník povinen tuto změnu hlásit správci, protože některé poskytované služby(např. osvětlení spol. prostor, výtah) se rozúčtovávají dle nahlášených osob v domácnosti. Zálohy na služby si lze dále upravit i po vyúčtování služeb za uplynulý rok. U nedoplatků se zpravidla zálohy upravují automaticky, v případě přeplatků si úpravy záloh musí vlastník provést u správce sám.